Hopp til innholdet

Fortsett til Sparebanken Norge for mer informasjon

Selv om det meste er som før for deg som er tidligere Oslofjord Sparebank-kunde, er det enkelte ting du må sjekke ut på Sparebanken Norges nettsider

fotballjenter

Finn det du leter etter på spv.no

Oslofjord Sparebank har slått seg sammen med Sparebanken Norge. Dere kan fortsatt bruke samme konto, kort, mobilbank, men skal du søke ny finansiering, se på nye forsikringer eller pensjonsavtaler, kan du klikke deg videre for mer informasjon om tilbudet vårt her.

Kontakt en av våre rådgivere

André Modig Brensdal

André Modig Brensdal

Senior forsikringsrådgiver

Ofte stilte spørsmål om sammenslåingen

Du beholder kontonummerene du har i dag. 
Ja, du bruker mobilbanken og nettbanken som før, og du trenger ikke foreta deg noe nå.
Du kan bruke alle bankkortene dine som før, og du trenger ikke foreta deg noe nå.
Du kan fortsatt bestille BankID i nettbanken din og få hjelp fra kundesenteret. 
Du beholder lånet og lånebetingelsene som du har i dag. Det samme gjelder alle andre produkter og tjenester som du har hos oss. 
Ja, du vil ikke miste rådgiveren din på grunn av sammenslåingen. Selv om vi blir en større bank, skal vi fortsatt være nære og lokale. Det betyr at ingen lokalkontorer vil bli lagt ned, og du vil beholde din lokale rådgiver. Du kan fortsatt kontakte rådgiveren din i mobilbanken eller nettbanken og avtale møte med rådgiver.
Nei, du behøver ikke å foreta deg noe. Vi jobber med å gjøre overgangen så enkel som mulig for kundene våre, og varsler i god tid når det er på tide å ta i bruk ny mobilbank/nettbank eller annen praksis.
Nei, sammenslåingen vil ikke påvirke dine priser. Ved eventuelle prisendringer følger vi den gjeldende varslingsfristen på 8 uker.
Fondssparingen fortsetter som før, og du trenger ikke foreta deg noe. Dersom det senere blir endringer som påvirker deg, så vil vi gi deg beskjed i god tid og gi deg den hjelpen du trenger. 
Du beholder lånet og lånebetingelsene som du har i dag. Det samme gjelder alle andre produkter og tjenester som du har hos oss. 
Ja, det er fortsatt viktig for oss å legge til rette for lokale og regionale arenaer der vi samler næringslivskundene våre.
Ja, kunder som har lån og innskudd i Sparebanken Norge kan få kundeutbytte. Kundeutbytte blir avgjort hvert år og forutsetter at banken går med overskudd og at bankens styre og generalforsamling godkjenner utbetalingen.
Sammenslåingen vil gi oss det beste fra to verdener – vi skal ivareta den sterke, lokale tilstedeværelsen samtidig som vi utnytter fordelene størrelsen gir. Som Norges største sparebank vil vi få en enda større løfteevne som gjør at vi i større grad kan følge bedriftene i deres vekst. Vi kan satse enda mer på spesialisering innenfor bransjer og produkter, som vil komme bedriftskundene våre til gode. Samtidig skal vi være like lokale som før – alle kontorer består og kundene beholder samme rådgiver.